Çağrı Merkezi

 

1 Nisan 2011 Tarihinde 1 Şef ve 6 Çağrı operatörü ile göreve başlayan, Mayıs Ayında aktif olarak hizmet veren Çağrı Merkezimizde şu an 1 Şef ve 9 çağrı operatörü görev yapmaktadır. Kurulduğu günden itibaren halkın her geçen gün daha fazla kullanmaya başladığı Çağrı Merkezimiz her gün daha fazla tercih edilen bir iletişim aracı haline gelmektedir.

 
Çağrı Merkezimiz, vatandaştan gelen istek ve şikâyetleri tek elde toplamakla birlikte, bunların elektronik ortamda izlenebilmesini sağlamaktadır. Ayrıca, arşivleme ve raporlama yöntemi ile gelecekteki çalışmaların planlanması imkânı sağlamaktadır.
 
Hızlı çözüm üretme, sorunun giderilmesi sonrası vatandaşa ulaşarak talebin cevabını iletmekte, memnuniyetlerinin ölçülmesinde son derece etkili bir sistemdir.
 
 
 
 
Kurulduğu günden itibaren halkın her geçen gün daha fazla kullanmaya başladığı 444 58 44 numaralı Sivas Belediyesi Çağrı Merkezi olarak arayan vatandaşların yaşamış oldukları sorunları, olumsuzlukları, önerilerini, istek ve şikâyetlerini karşılayıp, çözümlenmesini sağlıyoruz.
 
7/24 açık olan çağrı merkezimizde günde ortalama 250 çağrı alıyoruz.  Çağrı Merkezimiz her geçen gün halkın daha fazla tercih ettiği bir iletişim aracı haline gelmektedir.
 
Ayda ortalama 2500 belge oluşturarak ilgili müdürlüklere iletiyor, bu belgelerin takibini sağlıyor ve sonuçlarını vatandaşı arayarak bilgilendirip, bizden başka bir talebi olup olmadığını soruyoruz.
 
Alınan talepler ilgili müdürlüğe bildirilip takibi sağlanmaktadır. Eğer talep sonuçlanmamış ise sırası ile o birimin müdürünü, başkan yardımcısını ve yine sonuç alınamadı ise Sayın Belediye Başkanımız aranmaktadır.
 
 

Her geçen gün kendini yenileyen ve sürekli olarak halka hizmet için gelişen çağrı merkezimiz, 9 - 10 Mayıs 2012'de Haliç Kongre Merkezi'nde düzenlenmiş olan "Call Center Zirvesinde" Yerel Yönetimlerde En İyi Çağrı Merkezleri içerisinde, Tek İl Belediyesi olan, SİVAS Belediyesinin yanı sıra Tuzla Belediyesi ve Üsküdar Belediyesi de en iyi çağrı merkezi örnekleri olarak gösterilmiştir.

 

26 Eylül 2012'de Swiss Otel'de düzenlenmiş olan "2. Ankara Çağrı Merkezi Konferansına" katılmıştır. İki katılımında da sunumlarıyla dikkatlerini üzerine çekmiş olan çağrı merkezimiz markalaşmış bir durumdadır.

 

 

Hayat Ağacı Derneği ile Çalışma ve İş Kurumu Sivas İl Müdürlüğü’nün işbirliğinde engelli bireylere yönelik “Çağrı Merkezi Elemanı” yetiştirme kursunda kursiyerlere staj eğitimi Belediyemiz Çağrı Merkezi tarafından verilmiştir.

 

Web sitemiz üzerinden ise bizlere ulaşabilirsiniz https://online.sivas.bel.tr/sikayetoneri.aspx


 

Oluşturma Tarihi :12 Kasım, 2014

Okunma Sayısı : 16124