ATM SIKÇA SORULAN SORULAR

1- Sivas Belediyesi Ödeme Noktalarından Hangi İşlemler Yapılabilir?

  • Günün her saatinde (7/24) Ödeme Noktalarımızdan (ATM) Belediyemize olan her türlü borç ödeme işlemlerini nakit ve kredi kartı ile yapabilirsiniz. 

  • Belediyemizden Ön ödemeli Su Sayacı alan tüm abonelerimizde ödeme noktalarımızdan abone kartlarına Su Kredisi yüklemesi yapabilirler.


2- Nasıl İşlem yapabilirim?

  • Ödeme Noktalarımız dokunmatik ekranlar üzerinde bulunan butonlar ile işlem yapmaktadır. Borç Ödemek için;  BORÇ SORGULA  butonuna, 

  • Su kredisi satın almak için   Su Kredi Yükle   butonuna tıklayıp işleminizi başlatabilirsiniz. İşlem başlattıktan sonra ekrandaki yönlendirmeleri takip etmeniz gerekir. Aynı zamanda sesli uyarılarda size yol gösterecektir.

  • Unutmayın! İşlem yaptığımız makine sizin butonlara dokunmanız ile işlem yapacaktır. 

 

3- Ödeme Noktaları kullanım kılavuzunuz yok mu?


4- 7/24 Ödeme noktalarınız şehrimizin hangi bölgelerine konuldu?

  • Kılavuz Mahallesi Belediye Benzinliği, 

  • Kardeşler Mahallesi Diş Hastanesi önü,  

  • Mimar Sinan Mahallesi Özbelsan Ekmek Fabrikası önü, 

  • Yenidoğan Mahallesi Selimiye Bölge Parkı,  

  • Belediye merkez bina önünde olmak üzere 5 ayrı noktada hizmet veriyor.


5- 7/24 Ödeme noktalarından yapılan işlemlerde para üstü veriliyor mu?

  • Ödeme noktalarımızda nakit ödemelerinizde para üstü verilmektedir.


6- Abone kartımı makine sürekli geri veriyor, ekrana kartınızı takın uyarısı geliyor.

  • Abone kartları motorlu kart okuyucu ile kabul edilmektedir. Ekrandan işlem başlatıp "Kartınızı Takın" mesajını gördüğünü zaman abone kartınızı takmanız gerekmektedir. Bu işlemden önce abone kartınızı taktınız ise makina "Kartınızı Tekrar Takın" mesajı verecektir. Kartınızı takın işleme devam edin.

       Bu işlemden sonra, sorun devam ediyor ise;

  • Sözleşmeniz kapalı olabilir, 

  • Abone kartınızda bozulma olabilir, 

  • Abone Kartınızda ki Sayaç Parametleri bozulmuş olabilir. Su Tahakkuk Servisimize müracaat ediniz.


7- İşlemi tamamladım ama makbuz vermedi.

  • Yazıcıda kağıt kalmamış,

  • Yazıcı hata vermiş,

  • İşleminiz başarılı olmamış olabilir. Tahsilat Şefliğimize müracaat ediniz.


8- Para üstümü alamadım. Ne yapmam gerekiyor?

  • Para üstünüzü alamadınız ise; "Para üstünüz verilemiyor." ikazlı yazıcıdan belge çıkacaktır. O belge ile Tahsilat Şefliğimize müraacat ediniz.


9- Ödeme noktasında paramı verdim fakat herhangi bire işlem yapılmadı, paramıda iade etmedi.

  • Tahsilat Şefliğimize müracaat ediniz. İşleminiz kontrol edilerek paranız iade edilir.



Oluşturma Tarihi :02 Mayıs, 2016

Okunma Sayısı : 5525